سجاد ذاکری، مدیرعامل شرکت ره گستر نفت در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت و تعزیت گفت
در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
عاشورا، گلستانی است با سَروْهای سرخ شهادت و نخلهای ارغوانی ایثار و خون، و دانشگاهی است که هر سالک الی اللّه باید آن را ببیند. درس های آن نیز وفاداری، فداکاری، جانبازی، دلدادگی و عاشقی، عدالتخواهی و ظلم ستیزی، عزتمندی، پاسداری از اسلام و ارزشهای اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و … است.
در این دانشگاه آموزش به زبان نیست بلکه به جان است و چه زیباست دانش آموختگی در مکتب حسین علیه السلام… عاشورا آنچنان حادثه ی عظیمی است که قلب ها را تا همیشه تاریخ به درد می آورد.
خون پاک شهدای کربلا در رگ های تاریخ جوشش یافت و دل های پاک و عاشق را هر سال شوریده تر میکند. اینجانب فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را محضر همه عاشقان سیدالشهداء(ع) و خانواده بزرگ شرکت ره گستر نفت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
سجاد ذاکری، مدیرعامل شرکت ره گستر نفت
روابط عمومی شرکت ره گستر نفت







